Det närmar sig..

 

Elton sover middag och jag roar mig med att läsa inredningstidningar. Jag gör inte det speciellt ofta annars, men nu när vi snart ska flytta känns det extra kul. Från början hade vi tillträde till 1/5 i och med att vi inte visste hur det skulle gå med vår försäljning. När det gick så snabbt kunde vi ändra till 30/3 istället, snart bara en månad kvar med andra ord. Vi kommer ha kvar lägenheten till 13/4 så vi hinner göra det vi vill.

Exakt vad det är vi vill göra håller vi fortfarande på att klura ut. Allt kommer vi ju inte hinna med, men det känns bara kul. Ett hus är alltid ett pågående projekt känns det som. Och det är ju trots allt byggt 2002, vilket innebär att vi egentligen inte måste göra något alls. Det handlar mest om att vi ska sätta vår egen prägel. Att trappen ska bli vit är det enda som är spikat.


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Men va kul att ni kan komma in tidigare i huset! Jag hade satsat på att framförallt måla trappan först! Det är ju egentligen det ända som "behöver" och är skönast att göra innan man bor där. Bo in er ett tag och känn på resten!



Lycka till!

2012-02-23 @ 10:12:10
URL: http://annhelen.blogg.se/
Postat av: jennifer - med ett mirakel bakandes i ugnen

vi har också tillträde 30/3 till vår nya lya också. Längtar som en tok! Förstår att du också gör det :)

2012-02-23 @ 16:53:57
URL: http://jennifermedj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0