Klockan är 20.00

Elton sover och vi soffmyser. Kontraktskrivningen gick bra, skönt att kunna stryka den punkten.

Hungern fick jag bukt med till slut också. Fast nu känner jag hur det kurrar lite igen, haha. Jag har funderat lite och jag tror det kom efter att jag inte åt tillräckligt igår. Städade och donade hela dagen, mellanmålen blev bortglömda. Jag får nog sköta mig slaviskt om jag ska kunna fungera. Förbränningen är väl helt enkelt på topp. Förstår att det säkert låter som ett fånigt lyxproblem. Men jag kan lova att det inte är så enkelt som det kanske kan låta. Att sitta och frossa i en massa godsaker en hel dag är ju trevligt, men ibland vill man kunna göra annat också.

Sen har man ju en liten guldklimp som tycker det är jättetråkigt när dom där föräldrarna sätter sig ner för att äta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0