Nytt till Lillfisen



Det blev en lyckad shoppingtur måste jag säga. Vi åkte till Solna C och gick i gallerian med Elton i bärselen. Han var nöjd hela tiden och somnade till och med på slutet. Bärsele är helt klart modellen under shoppingturer. Vi köpte 7 nya bodys i neutrala färger, dom måste ju matcha de nya dregglisarna vi beställt. Ett par nya byxor blev det också. Han har redan flera andra som han kan ha ett tag. Ett packe strumpor plockade jag i farten, sen visade det sig att dom var alldeles för stora. Men det är väl bara en tidsfråga innan herr storfot växer i dom. En tjocktröja blev det också, på rea!

Jag köpte lite hårfärg till utväxten, så det ska jag gå och ta itu med när Elton tar sin eftermiddagsnap!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Kul med shopping!

2012-02-04 @ 22:05:38
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0