Söndagsmorgon

Började dagen med att kiss-sanera bäddmadrassen, sen åt jag frukost till ljudet av en gnällig lillfis. Kanske inte riktigt det jag önskade mig, men hellre det än att vakna upp vrålbakis efter en krogkväll! Tyckte att J förtjänade en sovmorgon, så jag lät bli att väcka honom. Tillslut hade jag dock inget val.Eltis behövde sova middag och min sänghalva var fortfarande blöt. Apropå det har vi en ny sovrutin som jag ska berätta om sen.


Vädret kan man inte klaga på. Det får gärna vara lite kyligt så länge solen skiner tycker jag!

Idag ska vi och skriva kontrakt på lägenheten, skönt att få det överstökat. Efter det ska vi faktiskt ut till HUSET. Vi ska träffa nuvarande ägaren och prata igenom lite larm och tv-abonnemang bland annat. Sen har han lite grejer som vi får köpa om vi vill. Han ska flytta till lägenhet och behöver inte trädgårdsredskap och sådant längre. Får se vad han har att erbjuda!

Kommentarer
Postat av: Åsa H

Åh, jag var så korkad som inte skickade med er kisskydd när ni var här, vi har ju flera paket över! Nästa gång ni kommer ska ni få det.

2012-02-05 @ 10:30:55
URL: http://asahall73.wordpress.com
Postat av: Ida-mamma till Isabella

Svar: Ja det var inte alltför länge sen jag köpte den så den borde finnas kvar :)

2012-02-05 @ 11:57:00
URL: http://dagarmeder.blogg.se/
Postat av: Emelie- Mamma till Wilde ♥

va kul att få åka ut till huset igen man får ju oftast lite ny inspiration och ideer när man får se det igen.



sv:ja Wilde älskar hundarna. men han är ju van vid dom nu.

2012-02-05 @ 12:04:09
URL: http://ebrathen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0