Vår fredagskväll

Just precis i denna stund tittar Elton på Cops medan J sjunger "Lilla Elton, lilla Elton", om och om igen till Broder Jacob melodin. Så fort han slutar sjunga börjar E att gråta. Dags för sängen med andra ord ;)

Vi har ätit kanongod kikärtsgryta alá Cissi. Den kommer jag helt klart göra flera gånger, nyttig, billig och god. Det enda vi gjorde annorlunda var att ta 1 dl vitt vin istället för vatten, för att få lite helgkänsla på rätten. Lyxmat för mig är vällagad mat med fina ingredienser. Vi äter sällan det klassiska "kött, pommes och färdig-bea", även om det också händer. Nu ska lillfisen nattas, sen har vi en påse lösgodis som väntar i skafferiet. Det får ju vara någon måtta på nyttigheterna.


Killarna tidigare ikväll

Kommentarer
Postat av: Ida - mamma till Isabella

Elton är så himla söt!! :)

2012-02-10 @ 20:25:20
URL: http://dagarmeder.blogg.se/
Postat av: jennie

sv: Ja jag har varit på gymmet bara 3 dagar denna veckan, mer har jag ej hunnit. Men när man väl kommer dit så är det sååå kul :) hihi..

hemma-träningen fungerar inte för mig heller så df måste jag till gymmet, annars blir det inte av :)

2012-02-11 @ 15:49:02
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0