Äntligen är vi klara

Nu är lägenheten i princip redo att fotograferas på tisdag, lite småplock för mig imorgon bara. J jobbar 12-timmars så det känns skönt att vi har allt färdigt. Jag och E ska ner och köpa lite smågrejer som saknas bara, sen får det vara bra. Jag är väldigt nöjd med allt vi presterat idag, trodde aldrig att det skulle bli så bra som det faktiskt blev. Vi följde alla råd vi fick av homestyling-konsulten, bland annat att förminska soffan och ta ett mindre soffbord. Det blev så luftigt i vardagsrummet. Blir skönt när fotograferingen och visningarna är över, innan dess kommer jag nog inte kunna slappna av helt tror jag.

Lite bilder från dagen..

Den började med att jag hittade Birdy i babysittern, klädd i Eltons fluga.. Fick mig ett gott skratt...


Efter det åt vi frukost och slappade lite framför TV´n, laddade upp..


Sen drog städningen igång. Jag putsade fönster och J sanerade köket från golv till tak. För att inte förgifta Elton med ångorna från alla rengöringsmedel hade vi fönstren öppna. E fick klä på sig ordentligt..



J håller på med badrummet nu, så vi är egentligen inte helt klara. En sak är säker, vi kommer nog sova gott inatt. Men innan det är dags att sova ska jag vänta in en släkting som kommer och levererar lite prylar från Mora. En kökslucka som varit inne på modifiering, samt en bänkskiva att ha på tvättmaskinen. Det kommer bli så bra!

Kommentarer
Postat av: åsa f

Duktiga ni är, önskar att man fanns lite närmare. Fast man ska inte vara för många på ett lite utrymme. Skönt att Elton skött sej, han gillar ju dammsugarljudet :) Kram på alla.

2012-01-16 @ 09:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0