Fake-nattningen

Elton har som sagt varit lite svårnattad ett tag nu. Under själva natten går det hyfsat. Han vaknar ofta, men det har vi vant oss vid. Så länge han ligger i vår säng har jag inget emot att bli väckt, det var jobbigare när jag gick upp och ammade. Problemet är att det blir för trångt för alla tre, så vi sover inte så bra som vi skulle kunna göra. Och så var det ju det här med nattningarna.. att han bara går med på att lägga sig om både jag och J också lägger oss. Idag kom J på den strålande idén att vi skulle lura honom att vi också gick och la oss, för att sedan gå upp igen när han väl somnat. Det fungerade hur bra som helst!! Än går det att överlista honom minsann!

Gjorde en video precis innan J kom in i sovrummet och kläckte den briljanta idén.. Jag försökte vrida kameran för att filmen skulle bli rättvänd.. mindre lyckad plan. Det blev ännu mer fel. Håller dessutom för microfonen genom halva.  ;)






Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAHA .. :D Vad roligt att ni kunde lura honom :P Mycket smart idé ju :) Kul att han sitter själv i stolen.. Love är rätt stark i nacken men typ stel av någon anledning (ska till sjukgymnast nästa vecka) så han får inte sitta i stol ännu, vi har köpt en bumbo till senare :)

2012-01-24 @ 22:44:38
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Emelie- Mamma till Wilde ♥

Vi har en kudde på var sida av Wilde i hans säng så han inte känner sig så ensam.

vet inte ifall det är därför vi har så lyckad nattning och att han sover hela nätter men kanske värt ett försök va vet jag, Sen har jag ofta på musik när jag nattar han och låter den vara på tills jag går och sover själv.

2012-01-24 @ 23:11:58
URL: http://ebrathen.blogg.se/
Postat av: Jennie-Inredningsglad småbarnsmamma

Haha.. 1-0 till er =)

2012-01-25 @ 07:31:36
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Cissi

Passa på medan det går! ;) han vill nog inte missa något! :) känner igen det från Emma

2012-01-25 @ 10:14:41
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0