Internetstrul

Har inte orkat fixa än. Funderar på att strunta i det och kanske göra något annat för en gångs skull :). Men då blir jag väl sittandes här med mobilen istället. E sover middag, så det är ju nu jag ska passa på.

Avgiftningen går hyfsat bra. Känner mig energifattig bara. Blir skönt när det vänder. Igår drack jag bara en kopp riktigt kaffe, och 1 koffeinfri. Inget socker utöver det i maten. Vi har ofta en del socker i maten, i alla fall när vi lagar asiatiskt. Men så länge jag har kontroll över blodsockret känns det ok.


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mamma till Wilbur ♥

Haha, den riktiga mellandagsrean skulle jag inte orka ta mig an helhjärtat. Det där fyndade jag på Ica Maxi. ;)

2012-01-03 @ 11:05:16
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Postat av: Cissi

Skönt att det går bra... :) första gången jag tog bort socker, slutade det med att jag började gråta och gick ner och köpte choklad... ;) tenta-plugg och inget socker var inte det smartaste... :)

2012-01-03 @ 12:05:45
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Carro

Skönt att de går bra :) Tänkte fråga om du & Elton skulle vilja följa med på babyrytmik? Jag tänkte prova på en gång, det kostar 80 kr för en gång och är i Nacka på diselverkstaden... jag var där en gång för några år sedan och fotograferade och tycker att de verkar jättebra :) Du kan kolla på tjejens hemsida som håller i det, www.wihk.com , tänkte att de kanske vore roligare att gå två :) 20:e januari börjar det i alla fall :)

2012-01-03 @ 13:10:32
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vad skönt :) Dricker inte kaffe men får mitt socker och koffein från Cola som jag börjat dricka dagligen sen graviditeten.. Så mitt löfte blir att inte köpa hem nån cola eller snacks så det blir mkt mindre, idag är egentligen första dagen så får se hur det går :p

2012-01-04 @ 09:58:17
URL: http://Http://rebeccatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0