Jobbet

Den här dagen startade med att vi blev tvungna att gå till affären. Kylen låg verkligen på minus, vi hade ingenting hemma. Dessutom hade E nästan slut på blöjor, det vill man inte vara med om. Frukost är verkligen jätteviktigt för mig. Kan knappt tänka tillräckligt klart för att klä på mig innan jag ätit, att komma iväg till affären med Elton i det läget är ingen picknick. Men jag kom iväg och det gick bra.

Vi ska faktiskt till mitt jobb lite senare. Jag har inte varit där sedan i sommras, känns märkligt. Det ska bli kul att träffa lite kollegor och presentera E. Är det något jag saknar med jobbet (bortsett från vissa kollegor) så är det faktiskt frukosten i cafet. Frallor med olika pålägg och kaffe, inget märkvärdigt egentligen. Vet inte varför det blir så himla gott där. Jag laddade i alla fall upp med en riktig "jobbfrukost" imorse, så nu är jag redo att återvända till bygget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0