När man inte har tid att äta

Nu städas och fixas det för fullt här, det har varit lite av en utmaning att få ihop allt, Elton kräver ju också sitt. Men han har varit jätteduktig och låtit oss göra det mesta relativt ostört ;). Nu börjar alla bitar falla på plats, och det känns väldigt skönt.

Igår när vi var och handlade på maxi så stod det pallar med nutrilett pulver precis vid ingången. Både jag och J utbrast "ååååh, shake" i kör. När vi stambytte och inte kunde laga mat på flera månader levde vi på nutrilett shakes och wasa sandwich. Kylen gick sönder i samma veva så vi kunde inte förvara mat heller. En riktig misär var det. Man tycker att vi borde tröttnat på shakes för all framtid, men icke. Det är faktiskt ofta vi pratar om hur gott det vore. Vi slog till på ett paket, tänkte att det blir perfekt nu när vi inte kommer ha tid att göra mat. Det var till och med godare än jag mindes...


Kommentarer
Postat av: Malin

Usch för nutrilett, tycker inte om det alls.. Men vi har olika smak :D

2012-01-15 @ 16:17:16
URL: http://malst.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mamma till Wilbur ♥

Då kan jag meddela att ÖoB har 5portionsförpackningar för 25:- ;D Billigtbilligt. Jag har faktiskt aldrig hört om någon som tycker att de är goda, alla säger att de smakar vedervärdigt. :) Kanske borde testa någon gång. :D

2012-01-15 @ 18:18:04
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Postat av: Sara ~ Mamma till Yrla och Noel

ja dricker naturdiet ja gillar dom :)

2012-01-15 @ 22:04:45
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0