Bortglömt från Photo Booth

Idag när jag startade Photo Booth på datorn såg jag att det låg närmare 400 bilder sparade där. Jag använder den rätt ofta, men jag trodde inte att jag hade tagit så pass många bilder. Det var kul att kolla igenom allt, ofta tar jag bara upp programmet, knäpper och stänger ner utan att tänka så mycket på det. Minns inte ens hälften av dom :)

Här är i alla fall några av dom bortglömda bilderna :)


Jag har tänkt på en sak.. Vad jag kan minnas har Elton aldrig tagit napp. Vet att vi kunde stoppa in den ibland i början och den höll sig kvar en stund. Det var precis i början, sen har den bara åkt ur. Men när jag kollar tillbaka i bildarkivet hittar jag massor av bilder där han faktiskt har nappen i munnen, så han måste ju ha tagit den. Fattar inte vad det var som hände? :P

Kommentarer
Postat av: Emelie-mamma till Wilde

Tar Elton fortfarande inte napp??



Sv: Ja vi är uppe 9-12 april :)

Hade varit jätte kul.

2012-03-12 @ 09:55:15
URL: http://ebrathen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0