Dolly och Jag

Jag är inte helt säker, men jag tror att Elton sov mellan 03.00-06-30 inatt utan att vakna.. woohoo! Kan vara så att jag är lite uppfattat att han vaknat där emellan då han låg i vår säng, men jag hoppas att det inte är så. När han vaknade vid 3 hade blöjan läckt, har inte hänt på väldigt länge. Vi köpte en storlek större på blöjorna sist, det var tydligen lite för tidigt.

Inatt tänkte jag att jag skulle försöka ta bort en amning och få honom att somna om ändå. Känns som att det vore lämpligt att börja med den gången han vaknar vid 22-23, då vi själva inte hunnit lägga oss. Problemet är att jag inte kommer mig för när brösten är helt sprängfyllda. Redan när han går och lägger sig är det på bristningsgränsen. Igår slapp jag i alla fall pumpa, så kroppen verkar vara på god väg att anpassa sig. Fast igår eftermiddag hade det läckt genom hela tröjan. Bortsett från första veckorna har jag verkligen inte läckt en droppe på hela tiden, så först fattade jag inte varför det var blött :P.


Känner mig som Dolly.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Lider med dig! Var olidligt i början när Emma slutade.. från 4-5 gånger per dygn till att totalvägra... AJ säger jag bara...

2012-03-15 @ 09:26:46
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Louise

Kroppen är rätt snabb ändå så om ett tag blir det bättre men förstår hur det lär kännas, för mig var dt precis som för Cissi, vi helammade sen en dag totalvägrade hon i typ 1veckas tid (dagtid, för på nätterna ville hon fortfarande amma ofta, synd att det ej var tvärtom hehe)

Du kan handmjölka ut det värsta bara om det blir olidligt. Pumpar man kan ju produktionen ökas ännu mer ajaj

2012-03-15 @ 11:46:26
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0