Ett litet bakslag

Måste säga att vi haft ett bra flyt när det gäller att införa dom nya mat och sovrutinerna, men idag fick vi backa rejält. Som jag nämnde i förra inlägget har Elton inte riktigt varit sitt (nya) jag idag. Det verkar som han mått lite dåligt. Han har varit ledsen och velat bli ammad jättemycket mot senaste veckan, då han nästan inte brytt sig alls. Gröten imorse åt han, lunchen var han däremot inte alls intresserad av. Han ville inte ens sitta i mitt knä och bli matad. Sovit har han också gjort mycket, men samtidigt vaknat snabbt trots att han fortfarande varit trött. Något har varit på tok helt enkelt.

Till råga på allt har jag fått mjölkstockning igen. Det har legat och pyrt sedan Elton sov hela natten, jag har bara inte velat inse det. Ena bröstet känns som en vindruvsklase :(. Bara för det har jag behövt amma extra mycket av den anledningen också. Elton tittade på mig som att jag var knäpp tillslut. Sista dagarna har vi ammat var 4-7 timme dagtid, och nu har jag försökt truga i honom varje timme.

Jag har känt mig som en jättetråkig mamma hela dagen. Hoppas verkligen det ger sig till imorgon.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Usch fy för mjölkstockning och hoppas lillen vill fortsätta sina "nya" vanor. Kram

2012-03-26 @ 21:53:58
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Anna

Det kanske är tänder på gång. Här har det precis kommit två tänder och han har varit annorlunda.

2012-03-27 @ 07:56:59
URL: http://homeandhappiness.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0