För det är fredag idag, tralla lalla la

Klämkäckt värre, eller hur? ;). Känner mig bara på så väldigt bra humör! Det är helg, vackert väder och gårdagskvällen var jättetrevlig. Kändes konstigt att vara ute på egen hand.. som att jag tappat bort något. Men jag är faktiskt stolt, för jag ringde inte hem på hela tiden. Nu var jag visserligen bara borta 5 timmar, men ändå ;). J hörde inte heller av sig, så jag antog att allt gick bra, vilket det hade gjort också.

När jag kom hem blev jag tvungen att ringa till J så han fick komma ner och öppna porten åt mig. Jag var så nyfiken och frågade hur det hade gått.. "Jo, men det har gått bra", svarade J. "Meen.. berätta, jag vill höra hur ni haft det".. undrade jag. "Vi har haft det bra", svarade han bara. Inga detaljer där inte ;). E sov, så jag hann inte träffa honom. Blev nästan glad när han vaknade när vi skulle till att gå och lägga oss. Hade saknat honom, plus att jag verkligen behövde amma.

Han vaknade ett par gånger under natten och ville börja dagen redan vid 6, lite i tidigaste laget för mig. Men han var på ett strålande humör, så det gjorde inte så mycket. Vi hade ändå bestämt oss för att det får bli en lugn dag idag, J behöver vila upp sig efter veckan.




Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Ja sa ju att det skulle gå bra! :)



Åh du, e man på strålande humör får man vara hur klämkäck man vill! ;)



2012-03-23 @ 10:03:18
URL: http://annhelen.blogg.se/
Postat av: sara

Härligt att ha en kväll för sig själv, men visst känns det konstigt! =)

Det får man unna sig ibland!

Jag ringer däremot min man och frågar hur det går och vad dom har gjort....hihi

2012-03-23 @ 21:45:21
URL: http://jespersmammasara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0