Gofika

Ja, idag var det kul att baka. Enkelt recept och nöjd Elton. Drottningbrownies med fudgeglasyr blev det. Recept från acarolinas, den tjejen kan man lita på! J sa att det var det godaste han ätit. Han kom hem från jobbet och var krasslig, så lite snask var extra välkommet. Jag tyckte första tuggorna var ljuvliga, sen blev det lite för mäktigt för min smak. Mycket mörk choklad!

Jag gillar att göra sånt som ser fint ut!


Räddade kvällen genom att snabbt slänga in det mesta
av kakan i frysen, annars hade jag också legat sjuk nu ;)




Eltis fick nöja sig med lite potatis till kvällsmat innan vi
nattade honom. Han låg och jollrade länge i sängen men
somnade sedan helt själv. Jag är så glad att läggningarna
går bra, det kompenserar struliga nätter!



Kommentarer
Postat av: Anna

Det där såg jättegott ut. Måste prova att baka det i helgen.

2012-03-07 @ 22:14:31
URL: http://homeandhappiness.wordpress.com
Postat av: Jennie- Inredningsglad småbarnsmamma

Vad han växer!

2012-03-08 @ 08:06:58
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Demian

Ser nu att jag glömt svara på din kommentar! Men hoppas att ni tycker Walking Dead var ett bra tips, här hemma går den serien varmt varjefall! Angående kissandet när blöjan far av, kommer ni ihåg när det slutade för Elton? Här får man en dusch 1-2 ggr om dagen fortfarande.. haha!

2012-03-08 @ 09:31:23
URL: http://emmaholmvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0