Han skrattar

Elton är en cool kille som är rädd om sin image. Han är full av integritet och extremt svårflörtad när vi försöker få honom att skratta. När han väl gör det är det inga asflabb det handlar om, känns snarare som han lägger av ett för att slippa se oss fjanta runt. Ler gör han ofta, men det är lite samma sak där... Han lyser upp med hela ansiktet i några sekunder, sen vänder han nonchalant bort blicken ;)



Filmen var egentligen längre från början, men jag lyckades få med mitt halvblottade bröst i bild. Typiskt amningssyndrom, man har alltid tutten i vädret :) Har hänt att jag kommit hem från affären, tagit av mig jackan och sett att allt är helt uppknäppt. Tur att jag aldrig fått för mig att ta av mig jackan i det läget.

Kommentarer
Postat av: Emelie-Mamma till Wilde

sötnosen...

2012-03-09 @ 19:00:26
URL: http://ebrathen.blogg.se/
Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

sötisen =)

2012-03-10 @ 09:59:39
URL: http://www.ilbeyourcommander.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0