Inte riktigt som på Cops

"Undra hur jag ser ut just nu" tänkte jag precis för en stund sedan när jag satt här och klickade runt. Tog upp kameran på datorn och knäppte. Resultatet blev klart mycket bättre än vad jag trodde, även om jag förstår att det kan vara svårt att tro.




Det känns som att jag varit på festival och kört stenhårt en vecka, för att sedan åka Vasaloppet otränad. Jag blir alltid trött när vi varit i Mora, men idag är det extremt. Det har varit några intensiva dagar med förkylningar, rejäl mjölkstockning och minimalt med sömn. Skönt nog är humöret väldigt bra, och det är huvudsaken.

Vi blev stoppade av polisen på hemvägen förresten.. utanför Uppsala på E4:an. Dom hade någon slags rassia och J körde 10 km för fort. Ingen av oss har varit med om det tidigare, så det var riktigt intressant. Båda hade diverse cops-relaterade scenarion som snurrade i huvudet, så det blev faktiskt en riktigt positiv upplevelse i slutändan. En kanontrevlig polis kom och hämtade J, sen fick han följa med till en buss för att ta emot boten. Vid ett tillfälle började bussen rulla.. jag och E lite oroliga över om vi skulle behöva ge oss ut på jakt efter en ny pappa, men vi fick tillbaka vår egen som tur var. 2000 kr slutade kalaset på. Vi bestämde lite snabbt att vi skulle tänka att det var en check istället. Det blir roligare så, och vi behöver pengarna till flytten!

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Åhh fy för böter! Ja låter bättre med check ;) Kram

2012-03-04 @ 21:46:15
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Ann-Helen

Haha så kan man ju också se boten! Ska jag prova om ja får en jag me!

2012-03-05 @ 09:12:24
URL: http://annhelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0