Kan det bli mer fredag?

Vi väntade tills Elton somnade, sen beställde vi onlinepizza som vi åt framför TVn. Mer fredagskväll än så blir det nog inte! Längtar tills E kan vara delaktig i fredagsmyset.

J kallar mig "snabbmatssnobb", och han har en poäng. Jag som egentligen inte alls är kräsen blir extremt noga när det kommer till snabbmat. Vill egentligen inte ens beställa hem pizza, tycker den är godast innan osten börjat stelna. Bra sås finns bara på pizzerior i Mora, har i alla fall inte lyckats hitta någon här. När jag var gravid kunde jag inte äta på donken, det har fortfarande inte gått över helt.
Idag var pizzan i alla fall helt ok. Jag åt en med kronärtskocka, jordnötter och mozzarella. Udda men god kombo. Kunde dock inte motstå att snobba till den med lite färsk spenat ;)


Kommentarer
Postat av: Sophy - Mamma till Ozzy.

svar: den blev god, lite annat från de vanliga smakerna. det e absolut värt att testa :)

2012-03-17 @ 09:36:54
URL: http://minbebis.com/blogg/sophys/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0