The mammagrupp

Det var jättekul att få besök av mammagruppen idag, tyckte jag.. Elton var inte lika entusiastisk. Han somnade en halvtimme innan alla kom, och fortsatte sen sova någon halvtimme efter. När han väl vaknade och fick komma upp blev han helt paff över att det var fulla vardagsrummet med folk. Han fick rena blyghetsattacken och slutade inte gråta förrän jag satte mig själv med honom i köket. Stackars lillfisen. Efter en stund gick det bättre som tur var, men han höll sig relativt reserverad genom hela fikat. Sabina skojade om att han ville försvara sitt revir, och jag tror faktiskt hon kan ha haft en liten poäng där ;). Han tyckte nog det var jättekonstigt att vakna upp i en folksamling i sitt eget hem, det hade nog varit mer ok om vi varit någon annanstans. Eller så var han kinkig på grund av att han har en tand på gång.

Vi lyckades inte få till någon gruppbild på grabbarna den här gången, först var Elton ledsen, sen somnade John. Som tur är ska vi hem till Veronica redan på onsdag, så då får vi en till chans :). Jag hade råkat komma åt någon knapp på kameran dessutom, så nästan alla bilder blev oskarpa.



Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul med massa mamma vänner

2012-03-16 @ 18:40:37
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0