Weee.. Sovmorgon!

Trodde jag skulle behöva upp i ottan idag, E vaknade nämligen före 6. En hel timme innan J's väckarklocka ringde. Lagom till att han skulle gå upp somnade E om och sov ända till 9. Skönt för mig, mindre kul för J som är sjuk och hade behövt den där sista timmen.

E invigde en ny pyjamas inatt. Den kommer från Lindex och är superbra. Det är dragkedja man kan dra upp från båda hållen, perfekt när man behöver byta på natten. Materialet är mjukt och skönt, även under dragkedjan. Ska hålla utkik efter liknande pyjamasar i framtiden. Överlag gillar jag Lindex bäst av alla budgetkedjorna när det kommer till barnkläder. Dom har bäst kvalitet enligt min erfarenhet, inga hål och tyget håller sig fint länge.


Kommentarer
Postat av: carolina -bakar bebis i magen & cookies i ugnen

Jag älskar dragkedja på pyjamas, så praktiskt! Skönted sovis (:

2012-03-08 @ 12:27:48
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med ang. Deras kvalité! :) På gekås i Ullared är alla pyjamaser sådär, helt underbara och förvånansvärt bra kvalitet för att vara så billiga!

2012-03-08 @ 13:21:11
URL: http://tviv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0