Lunchpaus från körningen

Det är tema övningskörning som gäller i helgen. Nu är det inte många dagar kvar till uppkörningen, så det gäller att ta tillvara på tiden som finns. Jag måste få så mycket körvana som det bara går, allt ska falla på plats och flyta på. Tack och lov har jag en otrolig uppbackning.. Mamma och pappa turas om att övningsköra med mig. Idag hängde även bror Micke med också, han är grymt uppdaterad och bra på trafikreglerna. Elton är hos sin farmor och myser vilket var perfekt, då kan jag koppla av och reflektera i lugn och ro mellan "passen". Allt går bra, men jag känner mig fortfarande inte helt säker. Tur att det är några dagar kvar, jag ska fixa detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0