Ofrivilligt otta

Något som försvårat dom här sista veckorna är (antar jag) min kropps taktik för att hantera stress, ny för i år. Jag går och lägger mig, somnar utan problem, för att sedan vakna mitt i natten och inte kunna somna om. Dagtid är det inga problem alls, jag är bra på att tänka positivt och "rätt". Det är som att garden är nere på nätterna.. Då räcker det med att jag vaknar till av en dröm, sen börjar jag grubbla över allt och ingenting. Mest ingenting faktiskt. Nu har jag legat klarvaken sedan strax efter 03, och väckarklockan ringer nu vid 06. Försöker att bara gilla läget och inte jaga upp mig, men det är lite jobbigt att inte vara helt i form just nu. Finns noll utrymme att ta igen sömn dagtid heller.

Nåja, jag tror jag masar mig upp och tar en dusch. Sen åker kaffepannan på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0