Teoriprovet

Sista dagarna har jag slitit som ett djur inför teoriprovet. Igår satt jag över 10 timmar på körskolan, bortsett från en körlektion och 30 min lunchpaus körde jag teori non stop. Fick nämligen fel skrivdatum när jag bokade hela intensivkursen över telefon.. så första 4 dagarna trodde jag att jag hade totalt 2,5 veckor på mig att plugga, när det i själva verket bara var 1,5 vecka. Stressigt, men samtidigt har det varit så himla kul. Mycket tack vare att jag vetat att Elton haft det så bra, har verkligen kunnat fokusera under tiden jag varit på körskolan. Dom där första dagarna hade jag ändå inte kunnat göra så mycket mer än jag faktiskt gjorde.

Idag var dagen kommen, och det kändes faktiskt bra innan. Jag visste som sagt att jag gjort allt som var möjligt under den korta tiden. Fick massor med taktiska råd från olika håll, som jag försökte ta till mig så gott det gick. Väl där försökte jag läsa frågorna väldigt noga för att inte göra några slarvfel, lite för noga visade det sig. Helt plötsligt insåg jag att det började bli dåligt med tid, så jag fick stressa mig igenom nästan hälften. Hade ganska många luriga frågor med flera svar som var "rätt", och i slutet hade jag ca 5 min på mig att gå igenom dom frågor jag markerat. Gick och ändrade flera i sista sekunden, något jag fick råd om att inte göra innan ;) Hur som helst så klarade jag det!! Hurra hurra!! 52 rätt av 65 möjliga, så det var på marginalen. Men ändå.. Jag klarade det!! Nu är det full fokus på körningen som gäller, prov om en vecka.

Avslutar med en bild på mig och mina små ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa F

Grattis världens bästa Camilla. Jätteduktigt gjort av dej, småbarnsmamma och gravid. Kramisar

2012-11-22 @ 21:20:49
Postat av: Angelica - Mamma till Moa

Grattis!! Och lycka till med körningen :D

2012-11-22 @ 21:24:30
URL: http://Mariaangelicasofia.blogg.se
Postat av: Malin N

Grattis Camilla! Bra jobbat :) kämpa på!

2012-11-22 @ 22:07:50
Postat av: Caroline~mamma till William

Grattis :)

2012-11-22 @ 23:57:19
URL: http://carrowlajn.blogg.se
Postat av: Sabina

Wow! Grattis Camilla!! Det är stort! Lycka till med uppkörningen nu! Fin rundör du har också, så mysigt! !Stor kram

2012-11-23 @ 06:14:25
Postat av: Tove -gravid v.22

Yay!!! Grattis! Halvvägs dit nu! Håller tummarna att körningen går lika bra!

2012-11-23 @ 07:33:59
URL: http://Toves.blo.gg
Postat av: Emelie-mamma till Wilde och bebis i magen.

Stort Grattis... Duktig du är..
Tänkte precis skriva och önska en bild på dig och magen. :)

2012-11-23 @ 08:14:02
URL: http://Ebrathen.blogg.se
Postat av: Louise

Grattis!
Fin mage du fått också :)

2012-11-23 @ 12:18:12
Postat av: Åsa H

Grattis! :)

2012-11-23 @ 13:24:22
Postat av: Anna

Grattis till lyckat prov! Bara man har marginalerna på sin sida så måste det inte bli maxat :) Jag tror jag hade precis samma.. väldigt stor lättnad minns jag! Hoppas körningen kommer gå minst lika bra!

2012-11-23 @ 18:36:46
URL: http://anaan.blogg.se
Postat av: Carro Blomqvist

stort grattis!

fan vad jag ångrar att jag inte tog en intensivkurs... aja, får fixa de ändå men intensivt är verkligen bäst.

Svar: Tack Carro! Du kommer fixa det också, det är jag säker på. Tror det är bra att köra så intensivt som möjligt, oavsett om man går intensivkurs eller ej! kram till er
Vardagslycklig

2012-11-24 @ 00:15:28
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Å vad du är duktig och vilken fin mage! Elton och du är så klart också lika fina som vanligt!

2012-11-25 @ 12:29:05
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0