Eltons käraste ägodel

Låt mig presentera er för Rumpis, Eltons bästa vän. Han fick den förra julen av sin mormor och morfar, och den blev snabbt en klar favorit.
 
Rumpis blir dagligen överröst med kramar, kärlek och gos. Att sova utan honom är helt otänkbart för E. Han älskar att suga på knutarna i hörnen, vilket jag antar är Rumpis ben.
 
Detta är anledningen till varför Rumpis fått heta just Rumpis.
 
E äger två till rumpisar, en identisk och en brun. Den bruna duger nästan lika bra. Orsaken till att E har flera rumpisar är dels för att dom måste tvättas väldigt ofta, men också om någon skulle komma bort. En gång tappade vi den bruna rumpisen när vi var ute på promenad. Några veckor senare hittade vi honom på en lyktstolpe under en annan promenad. Det var nästan så man fick tårar i ögonen ;)
 
Rumpis kommer från Åhlens och finns i flera varianter. Här om veckan fick Rumpis en lillebror, Snoppis!
 
Det kan väl inte bara vara så att jag och J fortfarande befinner oss i kiss och bajsåldern? Åhlens måste ju också ha uppmärksammat detta? Eller? :P

Kommentarer
Postat av: Emelie-mamma till Wilde och bebis i magen.

Ja även denna bebis ligger långt ner.
Är ganska säker på att den redan lagt sig tillrätta.
Jag tycker denna bebis är mycket läskigare än när Wilde låg i magen, för de känns mer som man fattar att de värkligen är en riktig bebis i magen denna gång, med Wilde var allt så ovärkligt.

2012-10-31 @ 14:02:59
URL: http://Ebrathen.blogg.se
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Går ju inte att missa ;)får ta och visa Emmas docka nån dag.. även den på samma tema ;)

2012-10-31 @ 19:38:30
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Åsa F

Sötnosen, du är så duktig Camilla att få till bilderna. Man vill ju bara få gosa med killen om man nu inte tillhör de 5%, får väl annars sätta ett kort på pappa J på min axel....kanske :)

2012-10-31 @ 21:56:42
Postat av: Miriam

HAHAHAA! Jag älskar dig!

2012-11-02 @ 13:36:36
URL: http://bambissyrra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0