En fullspäckad dag

Vi har hunnit med mycket idag måste jag säga. Eftersom vi inte stannar så många dagar den här gången gäller det att ligga i för att hinna med allt och alla, för det vill vi ju!

Hundprommis med pappa,farmor och faster på morgonen. Sen stack vi iväg på en stor loppis, som tyvärr visade sig vara en flopp. Trångt och bara en massa skräp enligt oss. Väl hemma däckade jag på soffan någon timme, sen iväg på fika med bästa systrarna N. Maja bor i Oslo och är också "hemma" och hälsar på, hon har nämligen blivit moster till en underbar liten Love! Han var också med mamma Malin och fikade, sötnos. Elton fick vara kvar hemma hos mormor och morfar.

Väl tillbaka i mitt kära föräldrahem väntade en god middag lagad av mästerkocken mamma. Bror Micke och Sarah kom också! Efter maten kom (mina) kusiner Annika och Emma in med ettårspresenter till Eltis. En jättefin pulka bland annat. Vi fick snusa på Ankis ljuvliga lilla Tilde-bebis. Hon är världens finaste lilla tjej, så gosig'

Ett hopkok kassa mobilbilder, bättre än inget ;)...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0