En dag i pyjamas

Idag tänker inte jag gå utanför dörren, jag ska bara vara hemma och njuta av mina fina ungar. Det utlovade solskenet lyser ju med sin frånvaro, så det var ju passande. Ser verkligen fram emot att bara vara hemma och pyssla hela dagen. Den enda som saknas är pappa J, som jobbar dubbelpass idag igen.
 
Mitt mål inför nästa vecka är att inte stressa en enda gång, jag ska inte. Vad jag kan komma ihåg har vi inget planerat innan torsdag då Debbie ska till sjukgymnasten. Fram till dess ska det nog gå bra, men just den trippen blir lite av en utmaning. Parkeringshuset på KS lämnar mycket att önska, jäklar vad trångt det är. Detta blir första gången jag åker dit själv också. Det blir till att vara ute i god tid!
 
Gillar denna på Elton ;)
 

Elton skötte sig för övrigt så bra på dopet igår, jag blir så stolt över honom. Några högljudda "Tiiiittaaa" i kyrkan blev det, men det var det nog ingen som stördes av. Han fann en vän i Samiras jämngamla systerson också, dom var så söta när dom sprang omkring. Det var tur att det var så många där som kunde hjälpa till att hålla ett öga på dom. Jag pratade med Malin innan, så hon åkte med oss och assisterade under hela tiden vi var där. Gött att ha så fina vänner :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0