Pusta ut

Den här veckan har varit helt hysterisk, totalt galen. Vi har haft massor av tider att passa och däremellan många roliga aktiviteter. Båda barnen har varit på BVC, jag har haft återbesök på MVC, fastställande av faderskap.. minns inte ens allt längre. Till det har J jobbat extremt mycket, vilket gjort att det blivit cirkus mellan varven. När det blir flera sådana dagar på raken är det omöjligt att inte stressa upp sig, man tappar skölden tillslut. I torsdags satt jag och J och pratade i soffan på kvällen, när lugnet äntligen lagt sig. Helt plötsligt känner ett illamående komma som en blixt från klar himmel, det var verkligen från 0 till 100 och jag bara rusade till badrummet. Misstänkte magsjuka först, så jag gick och lade mig direkt. Sov som en stock hela natten och mådde hur bra som helst på morgonen, så det måste ha varit utmattning.
 
Men det har långt ifrån bara varit en jobbig vecka.. det har varit väldigt kul också. Igår kom svärmor och Håkan förbi en vända innan dom styrde vidare mot Arlanda. 2 hela veckor i solen, det hade man inte tackat nej till. Men Å och H är så värda det! Elton blev väldigt glad över att träffa dom, även om det var en kortis.
Och idag har vi faktiskt varit på dop. Det var min vän Samiras lilla dotter Ellie som döptes. Dom hade ordnat det så fint med massor av roliga ballonger och annat pynt, gjort egna smörgåstårtor och massor av snask. Väldigt lyckat var det! Jag och S är gamla kollegor och har därför många gemensamma bekanta från den tiden, så det var många kända ansikten där. Har så mycker trevliga minnen med dessa människor, började nästan längta ut i arbetslivet igen ;)
 
Det blev ett splittrat inlägg. Blev tyvärr inga bra bilder från dopet, får hoppas att Samira lägger upp några istället. Men en bild på Elton och farmor hann jag i alla fall ta i all hast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0