Vi ses!

Regnet duggar tätare än inläggen denna sommaren, och det säger en hel del. Nu börjar jag plugga och kommer få ännu mindre tid för att blogga.. men det känns roligt, jag behöver det. Fast det är inget avsked detta, jag är inte redo att ta farväl av bloggen som minnesbank. Speciellt inte nu när Elton säger så mycket kul hela dagarna "Mamma dum, mamma bita pappa"- Öhm ok?! Mobilblogga är vad jag får göra, och instagramma.. (5kronan).
 
Ett litet urval sommarbilder kommer här.. i totalt o?inbördes ordning..
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Agneta

Rörande fina bilder. Sommaren då Elton upptäckte festis. Elton hänger med pappa. En massa kärlek och lillstumpan börjar bli stor. Saknar er. Kram.

2013-08-07 @ 22:04:29
Postat av: åsa f

Fina bilder, har plutten fått följa pappa på äventyr?

2013-08-13 @ 06:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0