Vem liknar vem?

Det är inte många gånger jag fått höra att Elton är lik mig, det har jag redan skrivit här både en och två gånger.. när ska ni fatta vinken?.. Nejdå, jag skojar bara. Men det gör mig lite extra mallig nu när jag fått höra från några håll att Debbie liknar mig. Äntligen får jag också vara med och ta åt mig äran till dessa små kärleksmirakel ;).
 
 
Men.. många har även påpekat likheten mellan Elton och Debbie, och det är faktiskt helt sant. Färgskalan skiljer dom åt, även om E var lite mörkare som nyfödd. Och det är väl kanske det som gör Debbie mer lik mig, hon har mer av mina färger. Annars håller jag med om att dom är väldigt lika varandra..
 
Elton till vänster, Debbie till höger..

 
J får inte vara med.. han har haft sin tid i rampljuset ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Mig;-)

2013-02-23 @ 21:03:42
Postat av: Angelica

Å kopior på sista bilderna ju :) underbara barn!

2013-02-23 @ 21:19:56
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se
Postat av: Cathrine

Jag tycker faktiskt att Elton är väldig lik dig! Självklart mycket från J men dina miner på något sätt :) Vilket härligt och annorlunda namn det blev till slut- det passade verkligen!

2013-02-24 @ 16:13:39
Postat av: Anna

Minns inte om jag skrivit grattis eller inte, men galet stort grattis till en så fin liten tjej! Jag är glad för din skull att det verkar gått så bra, och glad över att Elton verkar gilla sin lilla syster! Hoppas på ett lika fint bemötande i vår familj när vår bebis skall komma.. och namnet, coolt! har vänner som heter deborah som kallas debbie så i mina öron klingar det väldigt fint! bra val ;)

2013-02-24 @ 19:48:08
URL: http://anaan.blogg.se
Postat av: Louise

Oj ja de var jättelika E o D :)
Blir spännande o se hur D ser ut när hon blir större, om hon fortfarande är lik sin bror då :)
Supersöta båda två!

2013-02-24 @ 21:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0