En kväll med mig själv

Elton sover, Bla-bla sover i magen, och J bestämde sig för att ta ett extra pass på jobbet. Tråkigt, men tyvärr nödvändigt. Efter denna vecka behöver vi minst sagt lite extra klirr i kassan. Men, vi fick faktiskt ett riktigt bra pris på att få bilen fixat tillslut. Kostnadsförslaget från första stället fick oss minst sagt att sätta kaffet i halsen, och det var några ångestladdade dagar innan vi fick ordning på det hela. Tack och lov för släkten! Innan nästa vecka är slut kommer vi förmodligen ha fått den tillbaka. Det ska bli så skönt, skulle aldrig klara av att bo där vi bor utan den. På torsdag ska jag till spec mvc igen och det tar minst 1 timme dit kommunala vägen, inte så kul med ett bowlingklot hängandes i skrevet. Som tur är har J´s chef sagt att vi får låna bil av honom om vi inte hinner få vår tillbaka, ännu en ängel!
 
Något annat jag verkligen hoppas ska lösa sig till veckan är infektionen jag fått runt en visdomstand. Har verkligen gjort ALLT för att bota det själv så jag ska slippa gå till tandläkaren, men det är verkligen ihärdigt. Man är ju tydligen känsligare i tandköttet som gravid, så det är väl därför. Jag får lägga mig tidigt ikväll och visualisera välfärd tror jag ;)
 
Apropå ingenting fick vi en laserpekare av mamma och pappa som dom köpt i Thailand. J kunde inte lägga ner den på hela kvällen igår.. nörd ;). Väldigt roligt hade han, väldigt....
(textar: CPcamilla)

Kommentarer
Postat av: Åsa H

Men åh vad drygt! Stackars Millan! Kramar! <3

2013-01-27 @ 21:54:25
Postat av: Ann-Helen

Tips mot bråkig tand: Borsta med Corsodyl (tror det stavas så) mungel. Jag får ofta inflammation vid en av mina visdomständer med den funkar varje gång efter bortning i 2-3 dagar. Lycka till! Hoppas det ger sig snart!

Svar: Åh vad skönt att du säger det. Jag har faktiskt kört med Corsodyl gel, men bara haft det på det infekterade området med en tops. Igår kväll fick jag dock för mig att använda det som tandkräm, skönt att höra att det fungerar :)
Vardagslycklig

2013-01-28 @ 07:10:16
URL: http://annhelen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0