Mot öppna!

Nä, att sitta inne och ruva 5 veckor tror jag faktiskt inte på. Visst, det kanske är lite bökigt att komma iväg. Men bortsett från det tror jag nog det blir mer vila på öppna förskolan för min del. E blir nöjdare få också, vilket gör att det blir trevligare när vi väl kommer hem igen!

Snart är det dags att ta farväl av vagnen också, den har tjänat oss väl och jag kommer sakna den. Den nya hämtades förra helgen och verkar också bra. Inte lika smidig på bussen kanske, men helt klart bättre i terräng.


Kommentarer
Postat av: Anna

Oh, vi velar för fullt med syskonvagnen.. vet inte alls vad vi skall ha. nu vet vi ju funktionerna som skall vara, men att hitta alla dem i n vagn som skall passa för två, oj! Vilken har ni valt?
Hoppas ni får en bra dag på öppna!

2013-01-21 @ 10:21:41
URL: http://anaan.blogg.se
Postat av: Fia

Åh, vad ska ni ha för vagn?! Är väldigt intresserad av en syskonvagn som funkar i terräng den dagen det är dags för Oden att bli storebror. Kommer det va fullt liggläge för lilla Elton?
Kram!
(Förlåt för man så sällan kommenterar. Men tiden flyger iväg med en ettåring vet du ju. Är glad att jag hinner läsa om era bravder.)

2013-01-21 @ 10:26:42
URL: http://sandstedt.blogg.se
Postat av: Emelie-mamma till Wilde och bebis i magen.

Va blev det för vagn???

2013-01-21 @ 11:41:39
URL: http://Ebrathen.blogg.se
Postat av: Sara

Vad blev det för vagn? Tycker det är så kul med vagnar :) antar att ni köpt en syskonvagn?!

2013-01-21 @ 12:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0