Framme

Vi tog oss hela vägen fram trots oerfaren chaffis. Jäklar vad ringrostig jag kände mig.. Ville inte köra när jag var höggravid, så det hann inte alls bli många turer efter att jag fick kötkortet i november. Det var nyttigt att få lite kött på benen igen, även om jag var så spänd i början att jag fick handsvett ;) Vi hade ju så dyrbar last, som för övrigt skötte sig exemplariskt hela vägen. Vi stannade bara 1 gång på 4 timmar så dom fick äta lite.

Väl framme möttes vi av min bror Micke och kusin Annika med hennes lilla Tilde. Både Debbie och Elton fick jättefina presenter. Efter en stund kom även pappa/morfar tätt följt av syster/moster Madde. Elton tyckte det var så kul att träffa alla, han babblade, skojade och var inte ett dugg blyg. Vi åt lite tacos, sen var det dags för J och Elton att åka hem till svärmor/farmor för att sova. Vi delar på oss för att inte alla ska störas av varandra på natten.

Mickes Sarah kom efter en stund och fick aktivera mammahormonerna lite: Sen kom mamma/mormor nu på kvällskvisten och hann med lite Debbiemys innan det var dags för sängen. Nu ligger jag och nosar i Debbies lilla kalufs och börjar bli riktigt trött, så det får nog bli punkt här.

Just det.. Morbror Micke fick öva blöjbyte också, han gjorde ett ypperligt jobb ;)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är bra att Micke får träna och lära sig lite tips och trix. För blöjbyten blir ju strax hans nya vardag :) (han får lära upp mig sen) :) hehe

2013-03-13 @ 09:52:53
URL: http://schabelcase.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0