Frisk fredag

Nu verkar det äntligen ha vänt i den här sjukstugan, idag är alla feberfria. Efter en veckas isolering kunde vi inte hålla oss utan kastade oss ut genom dörren redan efter frukost. Kista galleria blev det, kanske inte det smartaste valet när man precis varit sjuk, men vi hade några ärenden att uträtta. Bortsett från återbesöket på KS var detta första utflykten med hela familjen, jag njöt varje minut.
Det var så länge sedan jag kunde röra mig obehindrat utan känslan av att jag ska föda vilken sekund som helst, så skönt att ha kroppen tillbaka.
 
Barnen skötte sig exemplariskt. Elton var hur nöjd som helst, och Debbie bara sov. Fick väcka henne för att kunna amma innan vi åkte hem, då hade det gått över 3 timmar sedan hon åt sist. Väl hemma fick alla ställa sig på rad och tvätta händerna innan vi gjorde något annat, inga mer baciller i det här huset ;)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie-mamma till Wilde och Lilly

Skönt att komma ut.
Här är vi fortfarande isolerade, är livrädd för sjukdomar och RS att Lilly får stanna hemma.
Längtar tills nästa månad då vi skall börja röra på oss mera bland folk.

Svar: Det är förmodligen rätt tänkt av er. RS skulle vara hemskt :(
Vardagslycklig

2013-03-01 @ 16:38:38
URL: http://ebrathen.blogg.se
Postat av: Louise

Han är lik dig, framförallt på sista bilden! :)

Svar: TACK ;)
Vardagslycklig

2013-03-02 @ 21:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0