Häng

Igår hängde vi med moster Madde, jag och kidsen. Vi tog en tripp ut till Sollerön och hälsade på min mormor. Där åt vi lunch, gulaschsoppa med våfflor och kakor till efterrätt. Vi var inte hungriga när vi åkte därifrån kan jag säga, mumma! Gammelmormor döpte vi om till "Gammo" så att det skulle bli mer greppbart för Elton :).

På kvällen blev det lite soffmys med film hemma hos mamma och pappa. E fick sova kvar istället för att åka tillbaka till J hemma hos svärmor. Han vaknade 05:45 imorse, så jag känner mig lite mör . Debbie sov visserligen bra, tror jag blev väckt ett par gånger bara. Men det räcker för att bli lite trött, jag har vant mig vid att få sova ordentligt nu när J varit hemma. Vi ska åka bort till honom strax, kanske får bli en liten tupplur för mig då!

Debbie har fått en ny mössa av Micke och Sarah, från Newbie. Så underbart söt..


Kommentarer
Postat av: Samira

Åååh älskade newbie. Vi köpte oxå den mössan för nån vecka sen. Men fick lämna tillbaka den. Fanns ju bara i one size. Ellie kunde ha den, men det kändes lite dumt med en mössa som redan vi köp satt tajt.
Hur som haver - supersöta är mössan!!

Sömnen får du igen snart. Drick några extra koppar kaffe så klart du dagen galant. Det e jag helt säker på.
Kram

2013-03-17 @ 11:57:31
URL: http://samiris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0