Själv med de små

Idag är J iväg på lite skoj med vänner, så jag är själv med kidsen för första gången. Hittills har det gått lika bra som jag förväntade mig. Vi har pysslat på med lite av varje här hemma och har precis fått lunchen avklarad. Jag gjorde köttbullar i brunsås och kokade broccoli igår kväll, så allt skulle vara klart att bara värma på idag. Nu var det bara att göra lite couscous och riva morot, väldigt smidigt.

Jag är medveten om att jag inte kommer hinna lika mycket hemma när jag är själv med båda barnen, det är det bara att acceptera. Något jag däremot inte vill tumma på är bra och vällagad mat. Men med god planering ska det nog gå vägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0