Snörvel

Jo, visst är det sjukstuga här igen. Började redan igår med att jag började känna mig krasslig efter vi varit på sjukhuset, sen fick Elton feber på kvällen. Idag har E varit hyfsat pigg, men jag har legat halvdäckad hela dagen. J har som tur var inte drabbats (peppar,peppar), och Debbie verkar också må bra.

Det är en väldigt stor fördel med amningen, att det skyddar så bra. Elton hade inte feber en enda gång under sitt första levnadsår.. Nu sista halvåret har han däremot varit sjuk minst 4 gånger. Jag är så glad över att det fungerar så mycket bättre med amningen denna gång. Trodde jag skulle bli tvungen att sluta när jag fick mjölkstockning redan andra veckan, men jag har lyckats klara mig efter det.

Färdigbabblat om det, nu är det sovdags!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tråkigt. Håller tummarna för att ni ska må bättre imorgon.<3

2013-03-21 @ 06:14:00
Postat av: Morbror micke

Stackars Elton:(

2013-03-21 @ 09:01:52
URL: http://schabelcase.blogg.se
Postat av: Anonym

Hallegosingen vad gullig man kan vara!
Krya på er! <3

2013-03-21 @ 23:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0