Bus

Plötsligt hör jag hur han tjuter till av glädje.. Jag vänder mig om, och möts då av uttrycket han har på bilden ovan. Busblicken, som betyder att han gjort rackartyg med Debbie. I det här fallet ett snällt sådant, "bajsboken" har placerats i hennes famn. Det händer att det inte alls är lika oskyldigt, som när han gungar stolen i 100km/h eller staplar klossar på hennes huvud. Det går nästan inte att bli arg på honom när han ser ut sådär, han vill ju inget illa. Hon älskar honom, följer med blicken och ler stort när hon får en babyfilt upptryckt i nyllet för att han vill leka tittut ♥.
 
 
 
(Och ja, jag vet att bebisar inte ska sitta för länge i babyskyddet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0