Det var en gång en morfar

För snart en vecka sedan gick min käre morfar bort. Det är så otroligt svårt att sammanfatta allt jag skulle vilja säga om honom. När kärleken är stark räcker orden liksom inte alltid till. Morfar var en väldigt fin person, god rakt igenom. Han fanns alltid där och ställde upp. Vi delar så otroligt många fina minnen tillsammans, några av dom bästa.
 
Jag vet att vi kommer ses igen ♥
 
Från Debbies första och enda möte med sin gammelmorfar, i Mora för ett par veckor sedan.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh jag beklagar, vet hur det känns . Min mormor gick bort för ca 1 månad sen.
Kram!

Svar: Tack ska du ha! Tråkigt att höra om din mormor också :(. Det är lätt att inbilla sig att man ska få ha kvar alla sina nära och kära för alltid, men tyvärr fungerar det ju inte så.
Vardagslycklig

2013-05-19 @ 22:55:13
URL: http://Alliatta.blogspot.com
Postat av: Samira

Så sorgligt. Vilken tur att debbie hann träffa honom, även om hon inte kommer att ha ett minne av det så har hon den här fina bilden (kanske fler?).
Jag beklagar verkligen. Som du säger, ni kommer att mötas igen.
Kram

Svar: Tack vännen!!
Vardagslycklig

2013-05-20 @ 10:20:31
URL: http://samiris.se
Postat av: My heavenly life - johanna

Usch vad tråkigt. Beklagar verkligen! Stor kram

2013-05-20 @ 21:31:57
URL: http://www.myheavenlylife.com
Postat av: Maja N

Åh :( Vila i frid lilla moufar! Av det jag minns från när vi var små, en väldigt godhjärtad människa! Vad skönt att ni hann hem och träffa honom! Många kramar <3

Svar: Tack gumman! Vad kul att du minns morfar <3 kramar
Vardagslycklig

2013-05-22 @ 21:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0