En tur

Vi tog en liten tripp upp till Dalarna, därav frånvaron. Anledningen är inte så kul.. men det blev bra ändå. Det är alltid mysigt att träffa familjen, och Elton har haft väldigt kul. Han fick åka till Rättviks marknad med pappa och farmor. Där fick han köpa sig en fin tisha, en ballong och käka munk.. Ett riktigt äventyr. Sen har han haft väldigt kul hemma hos mormor och morfar också.. Bland annat fick han en fin cykel som han varit ute med, matat hundarna med massor av godis och busat med allt och alla. Inte minst (eller jo) fick han träffa lilla kusinen Dylan för första gången. Vet dock inte om han riktigt förstod skillnaden mellan honom och Debbie, bebis som bebis liksom ;)
 
 
Jag undrar hur många munkar jag skulle behöva äta för att procentuellt få i mig den mängd E får via en munk? Eller så struntar jag i det.. ibland är det skönt att vara dålig på matte.

Kommentarer
Postat av: Frida j

Hej!

Tänkte fråga om din syskonvagn?
Är det en mountain buggy o är du nöjd med den?
Vad tycker du är riktigy bra o dåligt med den?
Hinner du svara så vore det jätte snällt, funderar på att skaffa en.

Mvh
Frida

Svar: Hej Frida! Så heter den nog ja, fick den av en generös bekant och frågade aldrig vad det var för modell. Jag tycker den är väldigt lättkörd och smidig, det har inte varit några problem att åka buss och tåg etc. Den största nackdelen vi har kommit på är att handtaget inte går att reglera, och det sitter ganska lågt. För mig går det rätt bra( jag är 1.67 lång), men J får gå böjd när han kör. Lösningen för varukorgarna är lite bökig, man öppnar och stänger med knappar på undersidan. Själva sittdelen är lite skålformad vilket gör att det inte går att sitta helt upprätt. Elton tyckte inte alls om det till en början, men nu har han vant sig och somnar faktiskt lättare än innan. Fördelen med det har också varit att Debbie kan ligga direkt i sittdelen utan mjuk/hårdlift, men jag vet inte om det kommer fungera nu när hon blir längre. Sammanfattningsvis måste jag säga att vi är nöjda. Hoppas jag var till någon hjälp, lycka till med både vagnjakt och barn ;)
Vardagslycklig

2013-05-05 @ 21:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0