Men vi fick i alla fall..

 
...Inviga våra nya utemöbler igår. Kim kom förbi och J tände grillen. Premiär för i år. Det var riktigt mysigt faktiskt, trots att jag mådde piss. Lyckligtvis verkar det bara ha varit något som behövde bryta ut, för idag känns det väldigt mycket bättre. Debbsan som vanligtvis inte kräks så mycket körde dock två kaskader när jag och E satt och åt frukost, aningen suspekt. Peppar peppar så har vi hittills klarat oss bra från alla magsjukor som härjat. Vi får se vad som händer helt enkelt, livet är bra spännande ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Vad mysigt att grilla! :-)

2013-05-07 @ 09:51:13
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Hej måste bara fråga hur de fungerar att äta vid dessa möbler, vill så gärna inskaffa. Har för liten trädgård att köra båda lounge och matplats, men det verkar likssom bökigt att äta vid soffan :/ vi har ju 4 barn också dessutom där de sista två är snart 2 och 3 år :)

Svar: Hallå!! Vad härligt med en stor familj :). För oss vuxna är det inga problem att äta vid möblerna. Visst, man får välja på att sitta framåtböjd eller ta upp tallriken i knät, men det är så värt det. Elton sitter inte och äter, utan springer omkring runt bordet.. försöker förse sig själv med mer mat och kletar på kuddarna.. Det är mindre kul ;). Men det känns som att han börjar lyssna lite när vi säger åt honom, det hinner väl hända en del mellan 18 mån och 2 år kan jag tänka mig. Hoppas jag var till någon hjälp :)
Vardagslycklig

2013-05-09 @ 12:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0