Hemma..

Jag kom iväg 45 min tidigare från jobbet och gick faktiskt till Solna Centrum, så jag har faktiskt fått ihop över 12 000 steg. Hittade både present till bror och concealer från make up store, så det var bra. Sen gick jag till min favoritaffär, Ica i Solna galleria :D. Ringde till Madde och frågade vad dom ville ha till middag.. hon sa (otippat) "spelar ingen roll, vad tycker du Martin?". Lasagne sa Martin utan att blinka, härligt.. jag gillar folk som säger rätt ut vad dom vill :), inte för att inte Madde gör det, hon är bara lite velig av sig.. som jag ;)

Ringde Malin som sägs vara expert på lasagne, och det var hon minsann. Mycket, mycket god vad den. Vanlig köttfärssås, kelda ostsås, färsk spenat, soltorkade tomater och lite ost på toppen.  Jag har aldrig använt keldas ostsås tidigare, den var över förväntan. Tack Malin :)

Jörgen har stuckit med den braiga kameran så det blir inga snygga bilder medan han är borta. Men såhär såg lasagnen ut, innan ugnen..





Kommentarer
Postat av: Ida

den ost såsen är grym använder den alltid till lasange jag också. den funkar också som pastasås. Lite skina, en vitlöksklyft lite salt peppar.. mkt mkt god =)

2010-04-06 @ 21:58:55
Postat av: Malin

hehe vi är så husliga vi Driftare! Bra att det smakade Camomillen, du ser det är inte så svårt och jobbigt med lasagne ;-) Mer lasagne åt folket!

2010-04-06 @ 23:21:33
URL: http://malincante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0