Shopping

Det blev en ordentlig shoppingrunda för mig och Maddie. Jag lyckades hitta 2 par glasögon helt utan problem. Det var mycket lättare med Madde som shoppingassistent. Hon bara sa det jag redan visste, vi har exakt samma smak.

Det blev bland annat det här coola paret som var den stora favoriten för oss båda.


Sen blev det även ett enklare par som vi aldrig tog någon bild på. Det var köp två, betala för en. Så det var lika bra att passa på. Om inte annat så vet jag med all säkerhet att Jörgen inte kommer gilla det första paret ;).

En nachotallrik på Kungshallen hann vi med också. Vi kom på att det är perfekt att dela en lunch på två, annars blir man så mätt att man inte orkar shoppa längre ;)



Jag hittade en tunika på Monki, inte den jag har på mig på bilden utan den jag rotar efter i påsen. Får visa sen :)
Madde hittade också en hel del kläder. Mycket basics, det är alltid bra!


Nu ska vi vila lite och göra oss klara för att gå på födelsedagskalas hos min kära vän Malin :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gillar verkligen ditt val av bågar. Du är jättefin.

2010-08-21 @ 22:55:36
Postat av: Camilla

Tack :)

2010-08-22 @ 00:39:20
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0