Pimpa

Min lillasyster Madde lovade att hjälpa mig pimpa bloggen redan när jag startade den. Det enda jag behöver göra är att välja ut lite bilder. Det har varit lite svårt att komma till skott men nu har jag gått igenom lagret och fastnat för några favoriter som jag tycker representerar mig bra.

Alla dom jag valt ut faller dock i två olika kategorier/teman. Det ena temat är ganska romantiskt med dova färger och gult ljus. Medan dom andra bilderna är klara och lite gladare. Så nu kan jag inte bestämma mig =/. Om jag ska göra i ordning bloggen ska jag göra det ordentligt, inte bara ta vad som helst. Då kan jag lika gärna ha den som jag har den.

Tror jag får maila över båda kategorierna till Madde så får hon avgöra :D. Min snälla, bästa, fina, gulliga, smarta syster.


Barcelona, februari 2010

Kommentarer
Postat av: Samira

Spännade att få se slutresultatet sen =)

2010-07-31 @ 02:18:53
URL: http://samiris.blogg.se/
Postat av: Madde

Det var på tiden! Jag ska se vad jag får ihop. Fick nästan lite prestationsångest nu, så förvänta dig inte allt för mycket bara. ;)

2010-07-31 @ 15:46:08
Postat av: Camilla

Skärp dig Madde, jag vet ju att du är jätteduktig. Så typiskt dig :P

2010-07-31 @ 16:01:55
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0