Cupcakes

Madde ville att vi skulle baka cupcakes nu på eftermiddagen, och som ni vet är ju jag en cupcake expert (not). Förra gången jag bakade flöt ju alla ut över hela formen, men goda blev dom. Man lär sig ju oftast av sina misstag, så what the heck.

Det hela började bra, vi var väldigt noga med att ha exakt rätt mängd av alla ingredienser och att inte ha för mycket i alla formar. När vi sen satte in dom i ugnen skulle mamma ställa timern och frågade vad hon skulle ställa in, jag sneglade till på receptet och såg 20 min. När dom varit inne tiden ut tyckte jag att dom såg misstänksamt mörka ut, kollade receptet igen och tadaaaa.. dom skulle varit inne 10 minuter, 20 minuter var den totala tillagningstiden. Det var bara att börja om från början, så här bra blev det tillslut ..
......................................................................................................................................
Maddes Willy Wonka cupcakes

Kommentarer
Postat av: Camilla

hahah, har du en kategori som heter "tantigt". Det var riktigt roligt tycker jag =)

2010-03-13 @ 17:32:32
Postat av: Camilla (bloggaren)

hehe ja, jag är lite dålig på att kategorisera inläggen bara :)

2010-03-13 @ 17:49:00
Postat av: Malin

Alltså de blir så fina dina cupcakes! Sjukt sugen blir man ju..typiskt att jag precis slutat med sötsaker så jag kan inte baka nu..För är man sockermissbrukare som jag så kan man inte ta.."bara en"..

2010-03-13 @ 22:40:57
URL: http://malincante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0