Majssoppa strösslad med persilja, tomat och bacon

Jäklarns vad gott det här var, helt klart en ny favorit.. 4/5 i betyg, hade det inte varit för min höga ribba efter helgen hade det blivit 5/5.

Söta majsen tillsammans med rotsellerin och sambal oelek, smask smask. I receptet stod det att man kunde krydda med sambal efter smak, jag är ganska säker på att jag tog mer en vad som var tanken. Ska det vara starkt så ska det. Tillbehören passade också väldig bra, till och med brödet (kavling). Jag är inte så noga i bröd annars.


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej :) Jag kommer till sthlm i helgen istället så får vi mer tid ihop :) Får se om vi hinner ses nått, det hade vart nice :)

2010-03-17 @ 00:21:10
URL: http://sundaymornin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0