Blygdläppsinfektion

Ett test bara, för att kolla om ni är med ;) Åsa skrev på sin blogg att hon hon hade all time high när hon skrev sitt inlägg "Sagan om Skitkorv". Sen när hon hade lite dåligt med läsare en dag lade hon upp ett inlägg med rubriken "bajs?" Så jag tänkte att jag kör en "intressant" rubrik och ser vad som händer.

Först tänkte jag skriva snopp eller knulla? Men Jörgen tyckte det var lite tråkigt, blygsläppsinfektion var hans förslag. Jag vet inte ens om det går att ha en blygdläppsinfektion? men jag antar det.. man kan väl ha en infektion överallt om det vill sig illa.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Funkade det för dig? ;)

2010-05-02 @ 22:00:30
URL: http://livslust.bloggproffs.se/
Postat av: Camilla

hehe nej.. det kanske är just bajs som lockar? :p

2010-05-03 @ 07:32:29
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Åsa

Nja, det hjälpte inte för mig den här gången heller. Men din rubrik var väldigt kul iaf! :D

2010-05-03 @ 10:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0