Glutenfritt

Regniga dagar som denna behöver man ett projekt, jag bestämde mig därför för att baka glutenfritt matbröd. Har egentligen misstänkt att jag är känslig mot gluten i flera år. Jag har haft flera vitaminbrister trots att jag äter allsidigt, sen har jag världens krångelmage. Laktos är det inte, det har jag testat. Det enda som egentligen hjälpt lite är när jag äter lite mat åt gången. Men nu ska jag alltså testa glutenfritt.

Har för mig att glutenfria produkter brukar vara ganska torra och trista, i alla fall färdigköpta. Håller tummarna för att det blir bra. Det är ju just frukost som jag känner är svårt, glutenfri mat i övrigt kommer inte bli något större problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0