Sjuklingmat

Jag inser att det här inte ser så aptitligt ut, lite som slaktavfall. Men det råkar faktiskt vara en av mina favoriträtter, isterband med stuvad potatis, rödbetor och kapris. Jag blev så glupsk att jag inte ens hann ta en pråper bild, urmänniskan i mig tog över. Det är vid sådana här tillfällen det känns bra att vara svensk..



För övrigt mår jag fortfarande piss. Samtidigt blir jag uttråkad när jag ligger på soffan med värktabletter i kroppen. Då är det lätt att inbilla sig att man är frisk. Men det räcker med att sitta här vid datorn i 5 min för att jag ska känna mig som en död sill.

Kommentarer
Postat av: Samira

Urk..men bra att du gillar´t =)

2010-09-01 @ 21:00:35
URL: http://samiris.blogg.se/
Postat av: Camilla

Aldrig hört att man stuvar potatis. Är det gott? :) har du något recept på det?

2010-09-02 @ 14:04:13
URL: http://matiigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0