Bakning

Jag bestämde mig för att passa på att baka lite nu när jag ändå är ledig. J fyller ju år imorgon och jag skulle vilja ge honom något gott på morgonen. Vi ska ut och äta middag på kvällen så vi hinner inte med någon tårta.

Bakar jag så blir det ofta cupcakes, och speciellt dessa. Jag älskar att dom är riktigt söta och syrliga. Säkert lite för sött för många. Men inte för mig och J :).  Gjorde choklad och bananmuffins förra gången och tyckte inte alls det var lika gott.



Det blir ju inte riktigt någon överraskning nu när jag lägger upp det här. J läser bloggen på väg hem från jobbet, vilket han är nu. Men det gör nog ingenting. Då får han något att se fram emot :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0