Taco Night

Det blev tacos till middag ikväll. Det känns som det verkligen var evigheter sedan vi åt det sist, förstår inte varför. Det är ju så himla gott, jag tröttnar inte. Jag passade på att steka ett helt kilo köttfärs. Tänkte att vi då fryser in hälften så kan vi göra tacopaj någon dag, det är enklare och smidigare när färsen redan är klar.

När jag rotade runt i frysen och försökte göra plats hittade jag en matlåda med bara lite kokt pasta i. Så jag pytsade i lite tacofärs där också och stoppade tillbaka den. Vips så hade jag en färdig matlåda! Jag gillar inte att slänga saker, även om det bara är lite pasta eller köttfärs :). Men nu är det snart dags att börja äta ur frysen och inte spara mera, med tanke på att vi ska renovera snart.



OBS
J hälsar att det här blir den sista bilden ni får se på honom här. Han säger att han är trött på att jag lägger upp icke godkända bilder där han ser störd och fet ut. Så om det är någon tvivlar på att det bara är tröjan som puffar sig så vill jag klargöra en sak... ölmagar förekommer inte i det här hemmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0